onsdag 23 april 2008

MERA SOVRUM

Jag njuter av varje dag just nu, solen skiner och det är varmt och skönt, men... Det är fullt med pollen i luften och det känns som om jag går omkring med grus i ögonen hela tiden. Det är sådant man får ta, när man inte kan låta bli att vara ute.

Berättade igår om vårt sovrum och här är bilderna på våra tapeter. Jag är faktiskt helnöjd med fondtapeten. När solen skiner på den så blir gråa i blommorna som silver och de blir ett härligt ljus.


080423 002

De övriga väggarna är vita så det blir inte alls så mörkt. På bilden är vår snart 15-årige son precis fyllda 1 år. Tänk vad tiden går fort. Måste byta ram på fotot men kan inte bestämma mig för vad jag ska ha för ram. Som jag skrivit tidigare så tycker min man inte om vitt, så det är en hel del mörkt i sovrummet. Sängen är i ek och vår nya garderob är i ek, med spegelskjutdörrar.

Ska ta fler bilder från sovrummet och lägga ut, men min kamera vill inte som jag vill. Batteriet laddar ur på en gång och det spelar ingen roll om det varit på laddning jättelänge så laddar det ur på en gång i alla fall. Problemet är att det är så svårt att hitta ett batteri som passar och som inte är så dyrt som en ny kamera.

080423 003 

Nu ska jag lägga mig och njuta och läsa det senaste numret av Allt i hemmet.

Ullis

2 kommentarer:

Hagbacken sa...

Heej Ullis! Nu hittade jag hit, va kul! Välkommen! Jättefin sida, ska länka dig direkt. Vad roligt med en till som är "ny", kan vi kanske "stötta" varandra lite...

Jag återkommer, välkommen igen!

Kram Linda

Ullis/Leva på landet sa...

Hej!

Kul att du hittade hit till slut. Jag har fått lite hjälp av Hanna för att komma igång och det var genom hennes blogg jag hittade till dig. Vore toppen med lite stöttning så här i början.

Kram Ullis