onsdag 5 augusti 2009

TÄVLING

Hoppas att allt är bra med er. Här går det för runt med rensning både i rabatter och inne.
Lovade i förra inlägget att återkomma med en tävling och här kommer den.

Har ju passerat 30 000 besökare så nu blir det en liten utlottning. Det man kan vinna är saker som jag har gjort.

Lottar ut fyra saker och den jag drar först får välja sak först osv.

För att vara med så lämnar du en kommentar i detta inlägg. Vill du ha en lott till så länkar du med bilden ovan och skriver det i din kommentar.

Tävlingen pågår till fredagen den 14/8 kl. 24. Detta är min första arbetsdag så vinnarna dras sedan på lördagen.

Ha det fortsatt bra för det ska jag ha!




66 kommentarer:

Britt sa...

Åh, va kul med så fina vinster! Självklart vill jag vara med och jag länkar från min blogg.

Ha en bra dag, vännen.

Kram Britt

Lyckofröken sa...

Grattis till dina 30000 besök!! Jag är gärna med i din tävling.

Kram A

Anonym sa...

Grattis till alla dina besökare. Klart jag vill vara med i din fina tävling.
Länkar från min blogg.
Kram

faster atta sa...

Jippi!! En utlottning vill jag inte missa, jag är med!!! Vi firar 6 årig bröllopsdag den 15:e, det kanske ger etra tur... ti-hi...?

junhe sa...

härligt med tävling så här tidigt på morgonen *hihi* länkar också =)

ha dt gott, nu ska jag måla lite

kram junhe

Therese sa...

Grattis till alla besök, och naturligtvis vill jag vara med och slåss om de fina priserna du tillverkat :-) Jag har även länkat/tipsat http://lurans.blogg.se/2009/august/svamptider.html#comment

Ha en fin dag!

Kram Therese - Lurans blogg

Grodmamman sa...

Grattis till alla dina besökare! Är ju en av de trogna!:)
Är självklart med och tävlar och länkar från min blogg!
Kram

Hem och Harmoni Marie sa...

Så kul med tävling! Jag är gärna med.
Länkar så oxå.

Ha det gott, kram Marie

Marie//Tekla Maräng sa...

Klart jag vill vara med och tävla om dom fina priserna. Länkar givetvis med bild i min vänster spalt.
Kramar och ha det bra själv. Marie

Ann sa...

Vilka fina vinster.. Och grattis att du har haft så många besökare.

Jag länkar till din sida och med en bild.

Mvh Annsan

Sussi sa...

Ja, det är klart att man vill vara med i din utlottning. Fina saker du lottar ut och vilka fina saker du fick med dig hem från dina föräldrar. Gillar verkligen trälådorna.
Jag var hem till mina föräldrar och tittade i ett föråd. Där såg jag just sånna där fina lådor som pappa har diverse gamla bildelar i!!! Jag skrek rakt ut att så där får han inte ha det *L* Ska nog försöka få med dom hem någon gång :)

Villa Carl Larsson sa...

Hej! Vad kul att hitta till dig och din tävling. Jag vill ju så klart vara med och länkar även från min blogg.

Kram Josefin

Anonym sa...

Grattis till så många besökande!
Vill gärna vara med i din utlottning. :)
Mrs H.

Malmkakan sa...

Hej! Självklart vill jag vara med o tävla. Länkar även från bloggen.

Grattis till alla dina besök!

Kram, Cecilia

Anonym sa...

Vill självfallet delta i din utlottning! Stackars er som måste tillbaka till jobbet! Men... det brukar ju vara kul när man väl är där. Jobbarkompisarna är viktiga och alla har mycket att berätta! Det kan jag sakna... jag som bara är pensionär... men mitt underbara liv vill jag inte byta med någon!

Solkram från Eva-Mari

Mitt liv - Mina drömmar sa...

Åh, inte kan jag motstå en uttlottning hos dig inte! SPeciellt inte som du har så fina priser i potten!

Men jag lär nog inte vinna eftersom jag ju faktiskt redan vunnit hos dig en gång:)

Kraaaaam och hoppas ni har det bra

Annica

evamar - tävlingsblogg sa...

Alltid roligt att ha en chans att vinna något som ju är helt unikt, så jag är gärna med.

Har länkat i min tävlingsblogg också:

http://evamar.blogg.se/2009/august/hantverk-14-augusti.html

Julia sa...

Jag är med och tävlar :)

suss sa...

Klart man vill vara med och tävla!!
= )

Inspiration i vitt sa...

Så kul med en fin tävling, den vill jag gärna vara med i, jag länkar med bild såklart. Hoppas att du får en bra helg Ullis.
Kram på dig/Ingela.

jessie sa...

Så fina vinster! Jag vill gärna vara med och tävla! =)

Har länkat till tävlingen i min blogg här: http://jessiestavlingsblogg.blogg.se/2009/august/vinn-hantverk.html#comment

Och här är min mailadress: Jesssica.blogg@hotmail.com

Ha det så bra!
/Jessica

Ellas Inspiration sa...

Oj, så många besökare! Grattis och självklart är jag med och håller tummarna på vinst!

Kram Karin

Lantligt i stan sa...

Grattis till alla besökare! Klart man är med i din fina utlottning! Länkar såklart. Ha en bra dag!
Kram Anki

Märta sa...

Vad kul med så fina vinster! Självklart vill jag vara med i din utlottning och jag länkar från min blogg. Ha det så gott i sommarvärmen! Märta

Erika sa...

Jag är med och har länkat på www.shopaholicans.blogg.se/tavlingar

Anonym sa...

Det är klart jag vill vara med i din fina tävling och fina vinster!!!! Jag länkar!!!!

Ha de så gott!

//Cissi

violka sa...

Piękne serduszko :)) Informacja na moim blogu. Wszystkiego najlepszego...

Beautyfull heart :)) Info on my blog. Best wishes!

Anna sa...

Klart jag måste vara med och tävla. Dina örngott är ju sååå fina. Hade blivit en perfekt present till mig själv nu när jag snart fyller år :(

Länkar från min blogg, så snart jag får ordning på den!

Malin (mr22ga@hotmail.com) sa...

Vill självklart också vara med! Älskar dina fina örngott! Jag länkar också vidare från familjens tävlingsblogg för dubbel vinstchans på: http://villduvinna.blogg.se/2009/august/hantverk.html

Håller tummarna! Ha det bra så länge!
KRAM Malin (mr22ga@hotmail.com)

Karin W sa...

Hej Ullis!
Grattis till dina många besökare. Så härligt! Jag är gärna med i din utlottning av de söta vinster du själv gjort. Länkar förstås med bilden. Nu får jag hålla tummarna.
Hoppas du får några fler riktigt fina sommar dagar uppe hos dig.
Kram Karin

Unknown sa...

Grattis till alla dina besökare!!! De förtjänar du verkligen! Klart jag vill vra med i din ljuva tävling! Ha en fin vecka vännnen! Kram Petra

Sunnanvind sa...

Grattis till alla besökare! Jag vill gärna vara med i utlottningen! Hälsningar Carina

Tea Lady sa...

Det var inte dåligt med besökare du haft! Grattis!

Jag vill vara med och länkar i bloggen.

Kram,
Lena

Monica sa...

Hej Ullis, jag deltar gärna i utlottningen av dina alster.

Kram Monica

stina sa...

WOW!!! Klartjag vill vara med och tävla!! Länkar också ! Lyckos dig som har ett par semester dagar kvar ...jag började i dag!
Kram Stina

En Mölnbobos Liv sa...

Jag är gärna med och tävlar, jag har lagt en länk här

http://molnboanna.blogg.se/2009/august/hantverk.html

info@annakarlsson.se

Södralycke sa...

Klart jag vill vara med och tävla!

Ha en skön vecka, kram Johanna

Annika sa...

Åhh grattis tilll många besök på din blogg... vill ju va med o tävla såklart o länkar imorrn när jag vaknat.... tjuvbloggar på jobbet o det går inte att göra sånt här....:) ljuvliga vinster.. Kram Annika

Emma sa...

Vill gärna vara med och tävla. Har lagt in bilden och länkar till din blogg på min blogg.
kram Emma

linnea-maria sa...

Oj vad trevligt med en tävling. Det är jättefina saker du lottar ut så självklart lägger jag min lott här ;) Kram /linnea-maria

Anita sa...

Jag vill gärna vara med och tävla om de finfina priserna!

anonitota@comhem.se

Compact Garden sa...

Hittade hit via en annan blogg men vill självklart vara med på din fina tävling, länkar från min blogg.

Ha en skön kväll/Anne

emmalill sa...

klart man vill vara med o tävla:)
sedan kan du tävla inne hos mig om du vill:D

Emmalill

ANNIKA sa...

Grattis till alla besök !Jag vill självklart vinna ....
nu hoppas jag på tur....
gustafsson.57@hotmail.com

Emma - inredning och annat kul sa...

Jag e gärna med :)

Katta sa...

Hoppas du har det bra i sensommaren. Grattis taill alla besökare.Kram Katta

Nettis sa...

Jag hittade dig igen!!! Jag tappade bort länken, och mindes inte ditt namn, fniss! Men nu plötsligt så hittade jag dig igen :) ! Så nu ska jag läsa i kapp!
En tävling låter kul :) ! Jag tänker absolut sätta in bilden och länka till dig :) . Jätte fina grejer man kan vinna :) !

marita blücher sa...

Hej Ullis,
Tusen tack för din rara hälsning hos mig - ja det är helt underbart skönt med lite semester, även om vädret såhär långt inte varit på topp. Grattis till dina 30.000 besökare !
Ha det så gott tills vi hörs igen.
Kramis/Marita

Vecka - Vecka sa...

Klart man vill vara med i din tävling!
Kram,Lotta

A home far away sa...

Kul att du är tillbaka o bloggar, hoppas att du har haft en underbar sommar!

Kram Gunilla i Singapore

Nettis sa...

Tittar in och önskar dig en riktigt trevlig dag!

drömmen om vitt sa...

Hej hopp! Låter härligt med tävling.....vilken tur att man är på banan igen och hoppas att du haft en underbar sommar.
Ha det gott!
Lotta

Sussi sa...

Skön längd på arbetsveckan du får som börjar imorgon :) Blev det ny arbetsplast för dig nu till hösten eller hur blev det?

LillaFlisan sa...

Stort Grattis till dina besökare!!

Så fina saker du lottar ut!

Kram

Flisan

Vitt är vackert sa...

Grattis till alla dina besökare!! Är jättemånga ju. 3000 till sen är jag också där :)
Jag vill hemskt gärna vara med i din utlottning!! Vilka fin-fina priser!!
Håller tummarna imorrn.

Kram Kram Ellinor

Levindas Värld sa...

Hej!

Va roligt med tävling, såklart jag vill vara med :)

Grattis till så många besökare!!

Kramen!

Unknown sa...

Tack för dina fina och värmande kommentarer!! Hoppas du får en underbar helg ´!! KRAM

Peninia / Gosia sa...

Beautyfull blog :)Beautyfull candy:)

Peninia from Poland!

Annika sa...

Hej igen... huvvet glömde....så blir det ibland när man nattjobbar.... jag är ju sent ute nu så nu bryr jag mig inte om att länka.... nöjer mig med en lott o hoppas på tur.... Kram Annika

Ann-Charlotte sa...

Jätte fina grejor som vanligt!
Ha en finfin helg!
Kram
Ann-Charlotte

Vita små hjärtan sa...

Haha....i sista minut!!!!! Klart man vill vara med!!!
Kramar Agnetha

Lilla huset på prärien sa...

Hej Ullis!

Grattis till alla dina besök - 30 000!

Idag har jag varit iväg hos goda vänner och käkat god middag med hela familjen. Så mysigt och enkelt en fredagkväll. Nu är det läggdags för alla barnen :)

Kram Jenny

promenader på landet sa...

Hej Ullis! Har missat din tävling hoppas jag hinner vara med! Kram Maria

Helena /Franska Liljan sa...

Hej Ullis!
Superkul med tävling!!! Jag kom hem från semestern ikväll och har ej öppnat bloggen på en månad!

Började kolla runt och startade hos dig:-) Såklart jag deltar i din tävling!!!

Fixar länk från bloggen på direkten!

Varma kramar Helena /Franska Liljan

Märta sa...
Den här kommentaren har tagits bort av skribenten.
Viola sa...

Här har du mej..vill ta en lott..och hoppas på turen, önskar oxå en skön helg, här lyser solen...härligt..kramen