tisdag 19 april 2011

Bloggen 3 år

 

Upptäckte sent i går kväll att det var bloggens treårsdag, och då orkade jag inte få till något inlägg.

Händer ju inte så mycket här nuförtiden, men ändå så känns det som om det inte är dags att sluta än.

När jag började för 3 år sedan hade läst en massa bloggar en tid för att få en massa inspiration, och jag läser fortfarande mycket och inspireras av många härliga bilder. Att sedan våga ta steget till en egen blogg var inget självklart, men nu i efterhand är jag väldigt glad att jag gjorde det. Många härliga personer jag lärt känna tack vare den.

Länge var det så att jag verkligen kände att jag ville kommentera överallt där jag var in, och det försöker jag göra nu också, men det går i perioder efter hur mycket ork det finns, så även om jag inte lämnar spår så ofta som tidigare så är jag in och läser, och jag uppskattar er alla väldigt mycket.

I förra veckan var jag iväg och hade kurs i några dagar.

DSC05897

DSC05896

Bodde på detta mysiga ställe, Plevnagården. Alltid lika kul att komma iväg och få göra lite annat. Då fylls energin på för mitt lärarjobb.

Hade ingen vanlig kamera med mig så det fick bli lite bilder med mobilen.

DSC05894

En del av matsalen där vi åt en supergod middag.

DSC05893

Bild från mitt rum som verkligen kändes stort och rymligt. Kanske för att det var så högt i tak.

På vägen till tåget hem var det så varmt. Var bara tvungen att köpa den första glassen för detta år. Fick sedan sitta i solen och njuta av den

DSC05898

Vi får väl se om denna blogg lever om ett år när det är dags för nästa årsdag. Som det är nu så blir det lättare att skriva något på facebook än här, men jag ska försöka ändra på det.

Sköt om er alla!

signatur hjärta

10 kommentarer:

Gardenhouse sa...

Grattis!
3 år blogg år, med trevlig läsning och inspiration för oss andra, tackar.
Så fint ni bodde och var under kursen.
Kram Sussi

Millygarden sa...

Grattis Grattis till tre år i bloggvärlden.
kramis Marina

Snäckskalsdalen. sa...

Gratulerar till 3 års bloggande med en jättefin blogg.
Härligt att åka till mysigt ställe och vidga sina vyer ännu mer!
Agneta kram

Unknown sa...

hej
Stort Grattis till dina 3 år med bloggande...hoppas du får en toppen dag.
kram Catthie

♥ Franska Liljan ♥ sa...

Varmt GRATTIS till 3 år på bloggen :-)

Tips: Koppla bloggen till facebook. Då kommer alla inlägg från bloggen automatiskt på FB! Då kan du vara "aktiv" på två platser samtidigt :-) Smidigt!

Hoppas vi "ses" i vita gåvor nu i maj!

Kram Helena /franska liljan

Grodmamman sa...

Grattis till 3 åringen!:)
Tycker att det går i vågor med bloggen och även med att hinna med att läsa andras och kommentera.
Kram

Kaffe och Mazarin sa...

Grattis till 3 år...Kramiz på dig..:)

Min plats i solen sa...

Grattis till dina 3 år med bloggen! :) Imponerande! :) Själv har jag bara bloggar i lite mer än ett år och jag vet inte om jag kommer håla på lika länge som du. Jag tar en dag i taget. ;)

Däremot hoppas jag att du fortsätter i åtminstone 3 år till Ullis! :)

Ha en fin påsk och sköt om dig!

Kram Lotta

Vita Falkens Lantliv sa...

Grattis till dina tre år! Klart du kommer fira fyra år med;) Hoppas jag ialf :)

Önskar dig en riktigt GLAD PÅSK!

Kram Susanne

Anonym sa...

Ja, tänk... tre år:)

Grattis på årsdagen i efterskott!

Kram Annica